
De geheel vernieuwde website van Interhome biedt de klant vereenvoudigde zoekmogelijkheden, een moderne lay-out met inspirerende afbeeldingen en met nieuwe geïntegreerde functies zoals TripAdvisor beoordelingen en Google Maps.
De Zwitserse aanbieder van vakantiewoningen, Interhome, heeft haar online website een nieuwe, frissere uitstraling gegeven. Dankzij de overzichtelijke presentatie en de technische omschakeling naar een flexibeler webframework, is het nu mogelijk om sneller en eenvoudiger te zoeken en boeken van vakantiewoningen.
Autocomplete-functie
Groot voordeel van het gebruiksvriendelijke zoeken is bijvoorbeeld de nieuwe autocompletefunctie waarbij het ingevoerde zoekwoord automatisch voltooid wordt of er worden alternatieven voorgesteld. Daarnaast worden veel nieuwe zoektermen gelinkt aan geschikte vakantiewoningen. Zoekt de klant bijvoorbeeld naar het bekende strand Plage de Pampelonne aan de Côte d'Azur in Frankrijk, dan worden ook de vakantiewoningen in de omgeving weergegeven.
De moderne lay-out en de grote afbeeldingen zorgen voor een hoge emotionele belevingswaarde en een inspirerend perspectief voor de verschillende Interhome accommodaties. Op de homepagina worden nu vakantie-ideeën (wintersport, villa met zwembad, stedentrips, etc.) evenals de beste aanbiedingen met de bijhorende prijzen getoond.
De informatie over elke accommodatie is ook verder verbeterd voor de klant.
Bijvoorbeeld de geïntegreerde TripAdvisor beoordelingen die zorgen voor transparantie en betrouwbaarheid. Daarnaast kunnen klanten dankzij de integratie van Google maps, snel en zonder de website te verlaten, de exacte route en reistijd tussen hun huis en vakantiebestemming zien.
De nieuw ontworpen internet shop is onderdeel van een groter e-business initiatief bij Interhome waarbij ook, de vorig jaar gelanceerde, mobiele Internet shop voor smartphone gebruikers en de bekroonde iPad app bijhoren.
Autocomplete-functie
Groot voordeel van het gebruiksvriendelijke zoeken is bijvoorbeeld de nieuwe autocompletefunctie waarbij het ingevoerde zoekwoord automatisch voltooid wordt of er worden alternatieven voorgesteld. Daarnaast worden veel nieuwe zoektermen gelinkt aan geschikte vakantiewoningen. Zoekt de klant bijvoorbeeld naar het bekende strand Plage de Pampelonne aan de Côte d'Azur in Frankrijk, dan worden ook de vakantiewoningen in de omgeving weergegeven.
De moderne lay-out en de grote afbeeldingen zorgen voor een hoge emotionele belevingswaarde en een inspirerend perspectief voor de verschillende Interhome accommodaties. Op de homepagina worden nu vakantie-ideeën (wintersport, villa met zwembad, stedentrips, etc.) evenals de beste aanbiedingen met de bijhorende prijzen getoond.
De informatie over elke accommodatie is ook verder verbeterd voor de klant.
Bijvoorbeeld de geïntegreerde TripAdvisor beoordelingen die zorgen voor transparantie en betrouwbaarheid. Daarnaast kunnen klanten dankzij de integratie van Google maps, snel en zonder de website te verlaten, de exacte route en reistijd tussen hun huis en vakantiebestemming zien.
De nieuw ontworpen internet shop is onderdeel van een groter e-business initiatief bij Interhome waarbij ook, de vorig jaar gelanceerde, mobiele Internet shop voor smartphone gebruikers en de bekroonde iPad app bijhoren.
Meer informatie is te lezen op: http://www.interhome.be/
0 comments:
Post a Comment