Duitsland alleen leuk voor 50-plussers? Het Duits Verkeersbureau dacht van niet en lanceert daarom een campagne speciaal voor de doelgroep 16-29 jarigen.
De campagne 'Share the moment' bestaat onder meer uit een nieuwe app en een website Youthhotspots in germany, waarmee alle Duitse hotspots binnen handbereik zijn.
Een flinke hap van een knapperig Brötchen nadat je urenlang hebt geskated door de Englische Garten in München. Shoppen tot je erbij neervalt bij betaalbare ontwerpers in het Hamburgse Karoviertel. Uitslapen in een designhostel nadat je de sterren van de hemel hebt gedanst in een coole club in Keulen. Met je nieuwe Duitse vrienden picknicken in het Berlijnse Mauerpark. Uit je dak gaan tijdens een geweldig rapconcert van Cro bij Rock am Ring, het kan allemaal in Duitsland.
Meer informatie: www.germany.travel/youth
De campagne 'Share the moment' bestaat onder meer uit een nieuwe app en een website Youthhotspots in germany, waarmee alle Duitse hotspots binnen handbereik zijn.
Een flinke hap van een knapperig Brötchen nadat je urenlang hebt geskated door de Englische Garten in München. Shoppen tot je erbij neervalt bij betaalbare ontwerpers in het Hamburgse Karoviertel. Uitslapen in een designhostel nadat je de sterren van de hemel hebt gedanst in een coole club in Keulen. Met je nieuwe Duitse vrienden picknicken in het Berlijnse Mauerpark. Uit je dak gaan tijdens een geweldig rapconcert van Cro bij Rock am Ring, het kan allemaal in Duitsland.
Meer informatie: www.germany.travel/youth
0 comments:
Post a Comment